JohannaNilsson

Alla inlägg under december 2010

MIN

Av johanna - 20 december 2010 00:28

  

yes, i love you

Av johanna - 20 december 2010 00:09

Hej!


OJ glömde bort att jag hade en blogg i några dagar.... :D


I fredags sov jag hos Ida. HAHAHa det var jätte roligt!

Sedan på Lördagen där åkte jag till Kevin

vi bråka lite men det ordna sig tillslut som tur va..

Och idag Söndag var jag hos håkans pappa och åt mat. Kan ha varit det tråkigaste jag vart med om :)

lekte med lego i 3 timmar med en 8åring. KUL


Fick även lite roliga paket:


Det sved i hjärtat när jag såg att jag precis hade öppnat ett paket med en bokjävel i.

en dyng fet bok ..läser inte ens böcker?    

och en Agenda 2911

HAHA!


hmhm vet inte vart jag ska ta vägen riktigt?

Imorgon är det iaf skolan som gäller, julbord..


Sen på Onsdag är det lov!

Ska bli skönt på ett sätt men samtidigt inte

vetinte varför men det känns som det.?

Har inte planerat ett jävla skit..så har därför inget att se fram imot menmen, vi får se om det händer något kul VILKET JAG HOPPAS PÅ!


beställde nyss nytt löshår från rapunzelofsweden

skönt


Nu ska jag ta en varm dusch och sedan krypa ner i sängen

GODNATT!

Av johanna - 13 december 2010 06:44

Nu ska jag snart iväg till ida

Jag är dyng morgonpigg!


Sen blir det att gå Luciatåg

yaaay  

btw

jag vill åka till sälen NU




wow

Av johanna - 12 december 2010 20:55

Har äntligen hittat mina dröm-skidbyxor!

ska se till att köpa dom inom kort

fast ska ju till Sälen vecka 5 så det är nog ingen brådska men endå

WOOOOW.


  

I LOVE YOU dear skidbyxor

Av johanna - 12 december 2010 20:38

Heeeeeeeej!


Nu är jag entligen hemma efter en händelserik helg

händelserik på ett bra och dåligt sätt..


Men jag kan ju iallafall berätta om det positiva med den här helgen!

I fredags var jag hemma hos Ida och kolla på idol och åt pizza linnéa ida jessica felicia och emelie. 

Hade för det mesta väldigt kul även om det inte blev riktigt som vi hade tänkt oss menmen..

sov ju även hos lilla ida,Sen  på Lördagen sov jag hos Kevin.

Vi kolla på film och käka godis.

Och imorse vid 12 kom mamma david håkan och clara och hämta mig för vi skulle ju in till Örebro.

Det blev en hel del julklappar, bara julklappar faktiskt

Det sved att bara gå förbi alla klädaffärer :(


NUUUU har jag slagit in alla julklappar tillsammans med mamma och druckit glögg!

ska även duscha snart och sen sätta på en film.


Imorgon har vi luciatåg i skolan på möra, det ska bli roligt :)


Hejdå!


  





Av johanna - 9 december 2010 21:41

HEJ-SAN!


Nu är jag enormt trött så tänker absolut inte skriva något långt.

Skolan idag som vanligt

Vi hade lucia träning.. skratta ihjäl möö

Efter skolan gick jag ida linnea and felicia hem till IDA

Vi baka pepparkakor

käka så mycket deg så jag fick ont i magen...

Sedan drog linnéa så jag felicia och idis la oss i idas säng och somna

Och precis när jag sover som skönast så ringer mammi och säger att hon ska hämta mig

Så jag och mamma tryckte några feta hamburgare på mAx sedan åkte vi hemmåt.

Vi tog en promenad och har nu  bakat lussebullar och druckit glögg och kollat lite tv.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i min s-köna säng.

vill ju att faggot ska ligga bredvid mig men det får bli på Lördag!

För imorgon ska vi ha Idolfinal-MYS hemma hos IDA!

ser jag framimot!


kommer nog inte skriva något här förens söndag/måndag för kommer nog ha fullt upp

så ni får ha en bra helg!!!!


faan, nu vart det ju ett rättså långt inlägg iaf?

jaja


Godnatt :D



  

jag som 5 år. Ett nalle-puh freak 

 



Av johanna - 9 december 2010 00:37

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen

är väldigt trött..


skriver mer imorgon

Godnatt o kramis!!!! :D

Av johanna - 8 december 2010 23:53

MIN ÖNSKELISTA :


  

i want it now + PENGAR



Ovido - Quiz & Flashcards