JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

i'm alive

Av johanna - 12 juli 2011 22:21

Nu är jag entligen hemma från en vecka full av knas camping och fylla.

Lider även just nu av putte-sjukan som många andra och jag kan säga att Putte för övrigt var rätt SÅDÄR, eller ja det var kul det var det, fint väder för det mesta och bra artister!

laddar för nästa år(om det blir något)

De hade ju sparat det bästa till sist så gick där alla dagarna och vänta tills det skulle bli Lördag. Och jag kan ju säga det att Håkan var GRYM

Stod där helt ensam omringad av massa människor som jag aldrig sätt förut och stor grät i hela 2 timmar'

Underbaraste känslan jag varit med om utan att överdriva :)


Och sen i Söndags har jag sovit hos min syster tills idag

Jobbade måndag och idag ochså! lite extra pengar sitter ju aldrig fel menar jag

Har nyss färgat håret på mammi och imorgon klockan 10 ska jag och hon åka iväg och kolla på ännu en lägenhet, den ligger mitt emot pizza-amadeus. bredvid det rosa höghuset. Kan nog kanske bli rätt bra!

ingen balkong i försig och det vill jag ju ha..


Har tagit rätt mycket kort nu under putte men min kamera är borta så kan inte lägga upp några. haha vart fan är den tro?


Och imorgon efter jag kollat på lägenheten ska jag till Emelie för vi ska planera våran kommande resa till Lysekil osv och boka tågbiljeter

Tänkte åka på Torsdag 14e och mamma tycker att jag ska stanna enda till den 30e! För jag ska nämligen gå på Håkan den 27e för han spelar i Lysekil. men Emelie vill nog absolut INTE vara kvar sålänge mend et finns ju tåg och bussar hem så!

vi ska nog campa ochså! men det är lite längre fram,har siktat in oss på Karlstad haha


Aja nu ska jag ta en lång skön dusch sen sova som aldrig förr i MIN egna säng.

Efterlängtat.


Godnatt ;)


 

Håkan på putte

älskar han






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards