JohannaNilsson

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av johanna - 12 juli 2011 23:51

Har nyss kommit ur duschen och ska snart gå och lägga mig

Känner mig en aning deppig,blir jämt det på kvällarna när jag är ensam

Antar att det är för att man har tid att tänka mycket,för mycket

Tror inte jag är ensam om det ?

Man sitter och lyssnar på sorgliga låtar och tänker på det som fattas i ens liv fast man igentligen borde sätta på en glad låt och tänka på det som är bra istället och det som man mår bra av.

Men jag tror man tar åt sig mer av det negativa än det positiva. Önska att det inte var så men det är ju tyvärr sant.

Och om jag nu ska vara lite ego och syfta på mitt liv så är det en bit ifrån att vara perfekt,bara en sak som fattas från att det skulle vara helt perfekt

Men antar att det blir bättre med tiden,eller blir det verkligen det?

verkar fan inte som det alltså. inte nu,inte det senaste året

Det som fick mig att bli lycklig och vilja leva finns inte längre,det gör mig så jävla sårad. Men jag kämpar varje dag!

det gäller att inte ge upp, då är man en svag människa om man gör det och det är jag INTE

 

ska försöka att sova nu.

godnatt till min fina emelie,ingen annan

 

Av johanna - 12 juli 2011 22:59

Maskinen var helt underbara,lika bra som förra året om inte bättre :)

men när det här låten kom så rann tårarna somfan

vet inte varför men kan nog bero på att förra året när dom var på Putte ,så kommer jag ihåg att jag o kevin kolla på dom och jag minns den här låten väldigt väl sen dess , blev lite smått ledsen!!!!


märkte inte ens att det var sädär mycket folk på dom :D



Av johanna - 12 juli 2011 22:21

Nu är jag entligen hemma från en vecka full av knas camping och fylla.

Lider även just nu av putte-sjukan som många andra och jag kan säga att Putte för övrigt var rätt SÅDÄR, eller ja det var kul det var det, fint väder för det mesta och bra artister!

laddar för nästa år(om det blir något)

De hade ju sparat det bästa till sist så gick där alla dagarna och vänta tills det skulle bli Lördag. Och jag kan ju säga det att Håkan var GRYM

Stod där helt ensam omringad av massa människor som jag aldrig sätt förut och stor grät i hela 2 timmar'

Underbaraste känslan jag varit med om utan att överdriva :)


Och sen i Söndags har jag sovit hos min syster tills idag

Jobbade måndag och idag ochså! lite extra pengar sitter ju aldrig fel menar jag

Har nyss färgat håret på mammi och imorgon klockan 10 ska jag och hon åka iväg och kolla på ännu en lägenhet, den ligger mitt emot pizza-amadeus. bredvid det rosa höghuset. Kan nog kanske bli rätt bra!

ingen balkong i försig och det vill jag ju ha..


Har tagit rätt mycket kort nu under putte men min kamera är borta så kan inte lägga upp några. haha vart fan är den tro?


Och imorgon efter jag kollat på lägenheten ska jag till Emelie för vi ska planera våran kommande resa till Lysekil osv och boka tågbiljeter

Tänkte åka på Torsdag 14e och mamma tycker att jag ska stanna enda till den 30e! För jag ska nämligen gå på Håkan den 27e för han spelar i Lysekil. men Emelie vill nog absolut INTE vara kvar sålänge mend et finns ju tåg och bussar hem så!

vi ska nog campa ochså! men det är lite längre fram,har siktat in oss på Karlstad haha


Aja nu ska jag ta en lång skön dusch sen sova som aldrig förr i MIN egna säng.

Efterlängtat.


Godnatt ;)


 

Håkan på putte

älskar han






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards