JohannaNilsson

Alla inlägg under april 2011

Av johanna - 29 april 2011 23:19

SÅ JÄVLA BRA!


Av johanna - 29 april 2011 22:23

HEMMA-FREDAG

 


Jag är så glad!! :D fast lite ledsen för fick inte åka till adam, men det får bli imorgon. och påtal om imorgon så är det ju Valborg. Ska åka till Emelie vid 1 ungefär sen ska vi hämta Alice vid busstationen sen traska upp mot norråsvägen och där ska vi grilla och ordna oss inför kvällen,kommer nog bli kanonbra! ÅÅÅÅ och nästa helg så ska jag emelie felicia och emelies mamma och någon mer trorjag till Stockholm och bo på hotell fredag till söndag , hur underbart är inte det då? längtar nått så sjukt mycket och helgen efter det ska jag kanske till stockholm igen,fast med mamma och clara då för ska hjälpa min lilla mormor att flytta! hehe va kuuuuuul.

fast det kanske var om 2 veckor ? hm ne jag vet inte

NU förstår ni ska jag nog sova så jag är pigg tills imorgon FAST först ska jag såklart kolla ett depserate housewifes avsnitt och kanske hämta en kall cola nere i kylen. mjo låter rätt frestande så de får det bli!

GODNATT grottmänniskor

 

  



får bli en bild på en emelie i kära stockholm! sådär ser hon alltid ut när hon dansar :)

Av johanna - 28 april 2011 20:23

min städar låt just nu :

Av johanna - 28 april 2011 19:07

Skoldagen gick väldigt fort! som vanligt,typ

efter skolan gick jag ner mot stan och mötte clara och david

sen kom mamma och vi fika på Som Hemma på uteserveringen,hur mysigt som helst! käkade en macka med fransk bireost och soltorkadetomater, föll mig i smaken perfekt! och en latte på det såklart och lite chokladglass. mums

vi drog en liten runka på stan, skulle igentligen bara köpa skor men blev lite annat smått och gott ochså :)




 

cykelbyxor JC 119:-

stickad vanligtröja från HM 299:- 

 

linne JC 199:-

  

Bandeau Top JC 129:-

Kavaj HM 299:-

   

skyddgrej för håret 79:-

   världens skönaste bh. Lindex 179:-

   converse 699:-

Av johanna - 27 april 2011 22:42

  


sånt här väder vill jag ha i helgen!



Grr

Av johanna - 27 april 2011 22:11

nu mår jag!

har ätit mammas goda kycklingsallad och tagit en lång dusch i mörkret med tända ljus,kände att jag behövde koppla av lite.

ska gå ner och hämta ett äpple för känner att jag äter alldeles för lite frukt haha

smörja in mig kolla på ett avsnitt av depsrate housewifes och sedan sova!


 

fyfan, aldrig sett någon fulare...

jag mena det inte




Av johanna - 27 april 2011 18:49

jag sitter här och funderar hur det ska bli på valborg

jag är så sjukligt taggad!!

hur ska det sluta ? vart kommer man sova?

vad ska man ha på sig?

ja det återstår ju att se, ska bli jävligt kul iallafall!

kan knappt vänta :D

hoppas ni får en bra valborg för det ska jag ha! (bäst)



 


Låten som alltid spelas när man är taggad och glad:

!!!

Av johanna - 27 april 2011 17:58

DET VAR DET VÄRSTA JAG HÖRT

Ovido - Quiz & Flashcards