JohannaNilsson

Alla inlägg under februari 2011

Av johanna - 28 februari 2011 01:49

he don't loves you

Av johanna - 28 februari 2011 01:38

Nu är lovet slut, och det har vart ett lite bra lov men bara lite bra.

längtar till helgen redan och till nästa lov

då ska jag ha kul, för jag vill det.

 

nu ska jag nog kolla på några avsnitt sen sova så jag är pigg tills imorgon

lär få vänta på ett "godnatt" föralltid,men jag kan ju alltid säga det till mig själv men det är inte lika roligt då..

 

:(

fast jag är glad

inte

jo,jag försöker men det går inte så bra

jag är glad men ledsen

jag önska att jag kunde byta ut min hjärna och hjärta så jag kan börja tänka på andra saker och få in nya saker som jag älskar i mitt hjärta

men det går ju inte,inte så länge ** **** ****

jag är hemlig OCH trött

hejdå o godnatt!



Av johanna - 28 februari 2011 01:35

VET INTE VAD JAG SKA GÖRA?

Av johanna - 28 februari 2011 01:12

            

    


JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha


...

Av johanna - 21 februari 2011 23:09

kommer alltid undra och aldrig få ett svar


nu går jag och lägger mig

GODNATT!!

Av johanna - 21 februari 2011 21:12

GODIS I MITT (''V'')

sitter nu här och har nyss käkat jätte god mat osv

syster och david gjorde mig och mamma sällskap

nu håller jag på att ladda ner första säsongen av desperatahemmafruör

så jag har något att göra inatt,har även inhandlat cola,godis och massa andra nyttigheter h3h3h3 ;)

 

klicka här:

lalalala

 

Av johanna - 21 februari 2011 20:47

STEG 1
Namn: gandhi
Födelseplats: karlskoga
Bor: karlskoga
Ögonfärg: grön
Hårfärg: blond
Skostorlek: 37-38
Civilstatus: ensamstående

 

STEG 2
Dina svagheter: hålla mig för skratt
Rädsla: människor som ser farliga ut

 

STEG 3
Första tanke när du vaknar: fan vad snygg jag är
När somnar du: det är olika

 

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola
McDonalds eller Frasses: mc isf, vad fan är frasses? 
Vans eller Converse: båda e snyggt 
Lipton Ice Tea eller Nestea:  nestea 
Choklad eller vaniljglass: choklad

 

STEG 5
Svär du?: förihelvete nej 
Sjunger du?: för mig själv

Duschar du varje dag?: ja oftast
Röker du?:  nej
Gillar du skolan?: nja
Har du bra självförtroende?: ja 
 

 

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? : ja 
Rökt?: nej 
Shoppat: ja 
Stått på scen? : varje dag 
Bakat?: ja 
Stulit : nej

Rakat dig?: NEJ! men jo det är klart
Kysst någon?: nej :'( 
Kramat någon?: ja 
Haft sex?:  säkert
 

 

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: ja 
Blivit kallad Bög?: varje dag

Blivit nedslagen? : av felicia

Slagit ner någon?: nej jag misslyckas alltid

Busringt någon?: ja 
Gjort något som du ångrade?: ätit för många kiiwis,det börja svida i munnen

 

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?:  raymond o gun
Hur vill du dö?: strypt och lidligt

Vad vill du bli när du blir gammal?: ung

 

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: 2

Antal piercings?: 0 
Antal tatueringar?:  o tyvärr

 

STEG 10
Vad ska du göra i vinter?: vara naken
När tar du studenten?: 2013?
Vad gör du efter gymnasiet?: jobbar som proffsstylist

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: ja

Vad händer till helgen?: jag uppstår
Vad vill du helst göra just nu?: kolla på tv och äta chips o dip

 

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: ja och samtidigt nej
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: jag kollar allt

Vem är den perversaste person du känner?: mig
Hur många gånger har du varit utomlands?: 3

kändes detta testet nödvändigt? : är det här ett test? OMG

 

  

Av johanna - 21 februari 2011 03:12

I want to forget you!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards