JohannaNilsson

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av johanna - 6 februari 2011 23:53

veckans att göra:

 

 

* måla en vägg (får pengar fört så)

* bli lite brunare i hyn

* storsstäda mitt rum för jag vill

* vara glad!

* ladda ner prison break

* äta massvis med gott (mamma har lovat att köpa sushi och mosarella till mig)

* och bli lite mer brunare i hyn,igen

 

 

Av johanna - 6 februari 2011 23:43

har precis tryckt i mig några rostade mackor och varm oboy

nu blir det göra ordning sig för natten och sedan glo på en film OM jag inte somnar :)


  

                            mäktig jag är

 

 

                                  gånatt.

                            

Av johanna - 6 februari 2011 21:44

det kanske är dax att glömma dig

ta bort alla bilder

byta lakanen du sovit i

ta bort den lilla bilden på dig som hänger breve sängen

byta lösen på datorn som är ditt namn

slänga allt som påminner om dig


ja , det låter som en bra idé

tack.


det är lättare sagt än gjort, men livet går väl vidare

det försöker jag iaf intala mig själv att det finns andra och att du inte är något för mig

meeeeeeeeen det är svårt för lilla mig :(


jag kan ju knappt kolla på dig utan att jag blir helt varm och känner en enorm ilska

men det är bara för att jag aldrig kommer förstå.

förstå hur du kan bete dig och göra så som du gjorde/gör.

säga sånna saker till mig och göra så mot mig

men det är inte den jag saknar, utan det är oss jag saknar


bögit...jag blir ju bara ledsen när ser alla som är tillsammans och tänker åå sådär vill jag ochså ha det :(



NEJ nu får jag ta och rycka upp mig,tänker absolut inte slösa energi på att vara ledsen på en idiot nejnejnej bättre än så förtjänar jag


tack och hej jag älskar mig





Av johanna - 6 februari 2011 21:28

HEMMA BRA, BORTA BÄST


HEJ!

är nu hemma från fyra dagar i sälen

det var jätte kul, fick inte ens någon träningsvärk för första gången i mitt liv.

blev lite väl mycket jäger och öl i bastun på kvällen men det var trevligt det med.

jag har även upptäckt att jag är en jävel på poker :D

fast hade gärna velat vara kvar i några dagar till för jävlans vilken underbar stuga vi hade,

där skulle jag lättfätt kunna bo!

längtar tills nästa gång jag ska dit, vemvet kanske åker upp en till gång i år,men bara kanske. annars åker vi upp samma datum nästa år och då ska fillan med,längtarrrrrr.


bilder kommer senare,just nu vill dom jävlarna inte laddas upp :)





Ovido - Quiz & Flashcards