JohannaNilsson

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av johanna - 7 februari 2011 21:48

jag har ont i mitt finger.

 

idag var det skola som vanligt . det var trävligt

efter skolan gick jag o fillan till byllan och tryckte en fet pomfrittbricka

sedan åkte vi till blinäs och låg i hennes säng och kolla på en film som hette "HORA"

jätte bra, norsk våldtäktsfilm...

vi fantisera lite även till olika slags ljud som fick oss att tänka på sommaren, vi vart lite deprimerade och insåg att vi måste börja spara pengar så vi kan utföra lite drömmar i sommar. eller kan och kan , VI SKA.

 

imorgon är det tisdag. coolt

jag gillar tisdagar

imorgon ska jag nog dra mig hemåt direkt efter plugget så jag kan måla den där förbaskade väggen och dra in some cash.

 

NU ska jag bara lägga mig i min säng och sova riktigt djupt för imorgon,då gäller det.

nationella prov

jag kommer äga.

jag önskar dig härmed ett lycka till och en god natt sömn skling.

tack <3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards