JohannaNilsson

Alla inlägg den 16 februari 2011

btw

Av johanna - 16 februari 2011 22:25

ska bli brunett på lovet

värt att prova, trivs/passar jag inte i det så är det ju bara att färga tillbaka till blont

oj oj hur ska detta gå?

Av johanna - 16 februari 2011 21:53

                                    


Tror jag håller på att bli sjuk,känner mig som ett ursketet russin eller något.

Blir nog ingen skola imorgon och det är lugnt för min del,men måste ju fira syrran imorgon så det är det väl lika bra att sova ut så jag kan vara med!

Köpte present till hon idag,en ordentlig rakhyvel somsagt,lär hon behöva..

NU ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sängen

 

snart är det ju sportlov och då ska jag bara ta det lugnt och sola varje dag

längtar.

 

Godnatt !

 

Ovido - Quiz & Flashcards