JohannaNilsson

Alla inlägg under januari 2011

Av johanna - 31 januari 2011 18:50

  

ligger nu nyduschad och ska kolla på film med min duschsnygging (bild nedanför)

fick bli en film jag hade på datorn,inte den bästa rå

the last song!


dricker även grädde med kaffe.

(felicia som har lärt mig)

mums.



Av johanna - 31 januari 2011 18:27

spyr : på allt


nej,där överdrev jag

eller?


är trött på det mesta runt omkring mig

vill flytta

och börja gymnasiet. och äta max (inte gjort på en vecka-inte bra)


inte långt kvar , får väl hålla ut

fast har gjort det tillräckligt länge tycker jag, men bara liiiiiiiiiite till nu.


  

ska duscha med han nu :PPPP


tack å hej


Av johanna - 31 januari 2011 12:19

jag hade väl rätt kul i helgen.

fast ser fram imot nästa helg, den kommer bli kul!


idag blev det ingen skola för mig

lika bra det.


Har nyss kollat på den senaste sawfilmen och ätit frukost,ska nog söve litte.


  


lyssnas just nu : I KNOW YOU XXX MARRY ME

Av johanna - 29 januari 2011 12:38


Godmorgon.

Har nyss bäddat sängen och städat undan lite.

och käkat fetaste frukosten.


Nu ska jag duscha och fixa mig lojte, vid tre ska jag till syster och hjälpa hon med håret osv.


ikväll ska jag stå i baren och servera goda piggelindrinkar

önska mig lycka till - tack


ha en kul lördag  

Av johanna - 26 januari 2011 23:43

just nu : saknar ihjäl mig efter dig

 

imorgon : saknar ihjäl mig efter dig

 

nästa vecka : saknar i hjäl mig efter dig

 

nästa år : gör jag det fortfarande..

 

:(

Av johanna - 26 januari 2011 23:00
Av johanna - 26 januari 2011 21:03

hejhopp!


sitter här och dricker kaffe ,och ska snart sova i min stora kalla säng. smart.

men först ska jag duscha.


min dröm just nu: för korkad för att ens skriva :)


imorgon ska jag nog försöka hinna sola ochså

 oj nu har jag verkligen mycket att göra..

imorgon har jag biologibög prov,tur att jag har pluggat :(


tack å hej.








Av johanna - 26 januari 2011 18:43

Skiter i om jag inte betyder något för dig men du betyder eller betydde allt för mig. Du var hela min värld. Jag saknar din närhet så jag kan inte beskriva hur mycket. Och jag blir mer än ledsen av tanken att jag aldrig mer kommer att få känna din närhet. hur i helvete kan man sakna någon så mycket? Jag önska att det hade varit lättare att släppa taget men det är väldigt svårt för mig att släppa taget om min första och största kärlek och den underbaraste personen som någonsin funnits i mitt liv. Jag kan nog inte helt enkelt inse att jag aldrig mer kommer att få sova i din sköna säng och ligga sked med i din soffa och kolla på film med dig,åå vad jag älskar det. Det känns som mitt hjärta aldrig kommer bli helt igen och jag vet en sak, Jag kommer aldrig sluta älska DIG. allt vi har gjort tillsammans, ska jag bara glömma det nu?

Nästintill hela sommaren spenderade jag med dig, vi hann göra mycket tillsammans och det var mer än  underbart. När vi var i göteborg och gick på liseberg och när vi var i pungskile,när jag satt i ditt knä på stranden :( sorgligt att jag aldrig mer kommer få uppleva det igen.

men livet går vidare,men ont . det gör det verkligen. Önska att jag bara kunde få vakna upp bedvid dig och ge dig en puss och att allt var som vanligt. men det kommer aldrig att hända. oj vad det svider. du kommer alltid att finnas i mitt hjärta min kevis. Tack för att du gjorde dom 12 månaderna till dom bästa 12 månaderna i mitt liv,kunde inte ha haft det bättre älskling. :'(

  

jag älskar dig.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards