JohannaNilsson

Alla inlägg under januari 2011

Av johanna - 26 januari 2011 18:19



idag blev det ingen skola pga : deprimerad tjej

känns redan bättre efter en dag hemma

eller?

 

 

Imorgon är det torsdag och då ska jag till skolan

Har mycket att göra imorgon..

 

*Ska fixa sommarjobb med fillan

* Stan - för att köpa något fint att ha på mig i helgen (kanske örebro med mammi)

hon har inte bestämt sig.

* secret

 

 

och en sak till.

dom är mina nu - bara MINA.

  

REWR,kommer vara snyggast i backen




Av johanna - 25 januari 2011 21:52

Det tar på en att gå runt och vara ledsen dygnet runt

Jag känner inte att något är roligt i mitt liv blablööbö inte just nu iaf

därför har jag heller inget att skriva om.


jag bara gråter och gråter och gråter

när ska dom jääävlarna ta slut? :(

Av johanna - 13 januari 2011 22:11

Denna skoldag var nog det tråkigaste jag vart med om..

sedan blev dagen bara bättre och bättre tack vare lilla mamma.


Var även hemma hos min syster förut en stund, vi käka chokladkaka och kollade lite på tv

det var KUL.


Nu har jag precis kommit ur duschen och ska gå ner och kolla om vi har något gött i kylskåpet och sedan kolla sexinthecitythemovie i min ensamhet.


Imorgon är det entligen helg då ska nog jag o kevan ha filmkväll

fan va mööööjsigt det ska bli<3

men innan allt detta så väntar ju en helvetes jävlaskoldag helvete :(


Nej nu ropar magen på some food.

hejdå och Godnatt!


  

det börjar lukta sälen!

3 veckor kvar

WIHOOO

Av johanna - 10 januari 2011 23:52

Nu är jag hemma från två dagar hos kevin.

Imorgon drar helvetet igång..

kommer inte sommna förns 4 och då är det bara 2 timmar kvar tills jag ska upp igen.

så ingen idé att ens försöka sova!


Skulle igentligen åkt till örebro men det får bli någon annan gång.

då jävlar!


  

hejdååå

BTW

Av johanna - 8 januari 2011 02:54

imorgon / idag ska jag kolla film med kevin

vi är kåmpisar. bara kåmpisar

  

Av johanna - 8 januari 2011 02:39

jag kan inte somna.

var nyss nere i köket och kolla vad kylen hade att erbjuda.

Det blev 4 mackor + en nutella macka, Oboy och ett glas mjölk - efterätt fantaexotic och en rad marabou.

Så nu är jag jätte pigg och funderar på att göra ett nytt försök med att lägga mig i sängen.

men ska nog inte sova? NÄÄ ska nog spela lite tvspel.


well

godnatt igen då.


ps. jag älskar kevin



Omg

Av johanna - 8 januari 2011 00:19

System of a down

Korn

Volbeat


Är i göteborg 17-18 Juni....

1500:-


jag får ju rysningar i sjärten bara av att tänka tanken att se dom live.

MÅSTE DIT.

Fick iaf för mammi, hoppas hon betalar


om jag får välja på putte och detta då väljer jag metaltown utan tvekan!


Av johanna - 7 januari 2011 23:54

Är hemma från några "fartfyllda" dagar i röfors .

Jag och Ida kolla i stort sätt csi hela dagarna och även nätterna.

Vi basta och drack julmust .

ska till Örebro på måndag med Linnéa och (ida???)

då ska jag leta efter dom här underbara grejorna :

  

byxorna med knapparna är ett MÅSTE.

även om dom kanske inte är världens snyggaste men kaaaanske världens skönaste.

vi får se.<3<3<3<3<3


- har köpt dom nu


det var allt för mogg

 tack å hej


Ovido - Quiz & Flashcards