JohannaNilsson

Alla inlägg under juni 2011

hej

Av johanna - 30 juni 2011 23:45

Har inte vart vid datan något så har ju absolut inte hunnit varit inne på den här jävla skit sidan något :):)

Har hunnit gjort rätt mycket,

varit barnvakt,ätit mAx fyra dagar i rad

solat och bränt mig osv

Igår var det karlskogafesten,har varit på det en gång tidigare och tycker inte att det var något speciellt i år. Rätt så jäklans mega tråkigt,kände mig bara fånig när jag stod där omringad av massa negrer och lyssna på Petter. meeen det var ju trevligare sen när vi satt på INDIAN CURRY med ludde & co

Jag och Emelie drog hem vid 12 ungefär och somna direkt.

Och idag har vi bara haft det gött,solat i flera timmar och badat som aldrig förr

Imorgon skulle vi igentligen ha grillat med några men måste tyvärr vara hemma för att min moder vill det..

taskigt!

Nästa vecka är det putte..!! och när det är slut så ska jag och min kära Emelie åka till Lysekil och bara ha det underbart,det förtjänar vi

kanske åker en sväng förbi Göteborg ochså och går på liseberg om vi har tid o lust ;)


annars då ?

det är 40 grader varmt i mitt rum men jag fryser endå..

jag mår inte bra ALLS.

Det enda som får mig att vilja leva är att det är Putte nästa vecka,det kan man ju inte missa

ska lägga mig och gråta en stund,det kan man behöva göra ibland

sen ska jag duscha,sen gråta lite mer

tröstäta? sen försöka att sova men ska fortfarande gråta!!!

 Å måste köpa en nalle på leklådan någon dag som jag kan krama på :)


hoppas ni andra har ett bra sommarlov!


vill ni se lite bilder? sure bacon



  

jag och anton plocka smultron ;)

  jag klippte anton och gjorde en asfräsig frilla,han var AS nöjd ;)  

blödde näsblod :(

  

lite äldre bild men gillar hon till höger

mycket.



ps. ska färga mitthår imorgon,vad det blir ? det återstår att se ;) blond kanske ?



Av johanna - 25 juni 2011 21:54

min midsommar kunde varit bättre,MYCKET bättre

fick iallafall sova skönt,huvudsaken!

 

scnögg bild!

tagga inför nästa midsommar emelie,då ska vi till lysekil!!! så du vet ;)

Av johanna - 24 juni 2011 00:47

jag är den tröttaste levande individ på denna jord just nu.

Har lagt mitt till rätta i min schöna säng och kom nyss på att jag är hungrig..

fan vad jobbigt.

Imorgon (idag) så blir det att gå upp tidigt och göra lite nytta i livet sen så ska jag hem för midsommar firande med familj+några till och min mamma säger att jag måste vara hemma, FÖR GOTT!

tror det känns som att jag vill avlida,ja tack

 

Hoppas ni får en kul midsommar att minnas med god dricka och ett fint umgänge


Måste göra en komihåg-annars glömmer jag det

- jesper björkman+översätta

- köpa bus - finns ju ingen sol i dagens samhälle!!


DET VAR ALLT JAG HADE ATT SKRIVA

TACK FÖR MIG :)

  

/ HERRNILSSON




Av johanna - 22 juni 2011 21:18

men snygg header..


Hej

Idag har jag ont i huvudet!!!

saker jag gjort idag:

- sprungit in på statoil

- tvättat bilen med mamma..

- käkat mackor

- stan å glodde lite

- fikat

- råka somna

- vinkat farväl till clary and dave

- skrattat OG fällde en tår för jag slog i foten i tröskeln


ungefär det jag hunnit gjort idag,avunsjuk?

förövrigt så ligger jag i min säng och har nedräkning till Midsummer,jag smsar med min vän Emelie och jag blir allt som exalterad   


ska ta en lång varm schön dusch sedan ska jag nog ta en tupplur

längtar tills imorgon,whaj?

 


Av johanna - 21 juni 2011 23:15

idag har jag hunnit "jobba" och så var jag och Emelie på stan och käka clubtoast på SomHemma,sen var jag hos Linnea en sväng och hämta mina skor!!! sen cyklade jag och Emelie hem till Sebbe där Felicia var,vi kolla på tv och hade det rätt gosigt,jag spela även dataspel..

måste vart där i mångamånga timmar för kom nyss hem typ,och mamma köpte mAx till mig. TACK!


Imorgon har jag inte så mycket planerat förutom att jag lovat min syster att följa med hon till stan och ordna lite grejer

Jag vill att det ska vara riktigt soligt och varmt ute så att man kan förbättra lite på brännan kanske?

Och påtal om apor så är jag helt slut,slutkörd

är tröttast på jorden och lite små..deppig? Nä skoja bA

eller?


vad fan ska man göra på midsommar ?

finns för många alternativ and i can't välja..men tror jag vet vad jag ska göra och det blir nog trevligt!

jag och emelie då. som jag förövrigt skulle vilja ha här nu,och prata med..hon är bra att prata med när man är ledsen för man hinner inte märka något innan man skrattar och är glad igen

vi kan bli lite sura på varandra ibland men vet ni? jag hoppas hon vet att hon betyder väldigt mycket för mig och jag älskar henne med hela mitt hjärta!

 

oj nu blev det känsligt,idag är en dag när det svävar runt mycket känslor i mitt lilla tröga huvud. vet inte om jag är glad eller ledsen,bög eller inte <--skämt

men vet iallafall en sak och det är att jag är lycklig,oavsatt och det är ju huvudsaken

 

köpte denna fina hårpridukt förut,den gör så att håret blir lent som en babyröv

Lindex 13o:-

 

plus ett par nya solbrillor eftersom mina gamla försvann från mitt huvud på skolavslutningen..undrar varför?

jaja nog om det,nu ska jag nog duscha en snabbis och sen somna in i min stora kalla säng till dom är deppislåtarna :


favorit låt just nu :




 

Godnatt allesammans :')

Av johanna - 19 juni 2011 20:17

 




mm

Av johanna - 19 juni 2011 19:19

Har inte haft tid att vara inne här men kan inte mer än att berätta att den här helgen var rätt jävla tråkig. Har hunnit gjort mycket och det var kul till viss del,men blir bara så jävla trött,har för det mesta vart på ledsen-humör men gjort mitt bästa för att hålla humöret uppe hehe

vakna  halv 3 i bunkern och är fortfarande trött,ska duscha,krypa ner i sängen och kolla på film

ska upp tidigt imorgon och göra nytta,har lovat min jobbiga faster att hjälpa hon med lägenheten och ångrar mig redan att jag lovade.haha kill me

och juste,stuka ju foten på poolpartyt hos sandra och trodde att det hade läkt och i fredgas så trampa jag snett igen och helvete vad ont det gjorde,haha ser ut som min fot är dyng fet..

jaja kul o veta



hej-DÅ :)



 


 

 


Av johanna - 17 juni 2011 01:15

Idag har jag inte gjort så specielt mycket

Har varit på mammas jobb och hjälpt hon lite sen åkte jag hem och har bara göttat mig,solat lite och käkat mycket

Imorgon gott folk så är det ju faktiskt fredag,och då blir det party

Eller,vi får se hur det blir. Der brukar ju sluta med det vilket fall som helst!


  

My new perfume,smell hur gott som helst!

tack hooki <3


NU förstår ni ska jag emma johanna linnéa nilsson gå ner och värma en panpizza sen lägga mig i min säng och kolla på mitt efterlängtade Desperate Housewives,Det tog mig 24 homotimmar att ladda ner skiten,men det var det värt. ABSOLUT

Ha en fortsatt trevlig natt,det ska jag ha i min ensamhet :)

SLEEP TIGHT

Ovido - Quiz & Flashcards