JohannaNilsson

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av johanna - 14 juni 2011 01:03

Nu ska det ikke dröja länge tills jag ska sova,MÅSTE så att jag orkar med morgondagen

Runt 11 börjar skolavslutningen och direkt efter ska jag mamma pappa clara david moster osv äta på strandcafét,sen är jag bjuden på lite förfest hemma hos Linnéa! Sen kanske jag ska med Emelie och hennes familj och äta på Strandcafét igen,vi får se hur det blir,lite senare på kvällen ska jag iallafall till dödsboet,så är det bara

jag och alex har smidigt planer :)

grabbgrogg och poker

kan det bli bättre? nej skulle inte tro det

imorgon gör jag vad fan jag vill,inget kan stoppa mig



nu jävlans pangkaka är jag taggad till 1000

       snygg sketa=BORTTAGEN  

lite fula bilder men det skiter väl fan jag i



Ovido - Quiz & Flashcards