JohannaNilsson

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av johanna - 7 juni 2011 21:09

idag har jag en jävligt dålig dag

den börja bra och var jätte bra,jag plocka till ochmed blommor till min mamma haha :( och städa hela huset för att hon kommer hem från danmark imorgon

sen la jag mig i sängen och då sprack det,känns som mit liv går under

krodiltårar verkligen,endå har jag inget att vara ledsen för? eller jag vet inte,vet inte vad jag känner längre. försöker att intala mig att jag är vääärldens lyckligaste och att jag är den här som alltid är glad och aldrig klagar över någonting men det stämmer nog inte

jag bara tar emot skit hela tiden och håller tyst men ger aldrig någonting tillbaka,jag tycker att det är så man ska göra men sen inser jag bara att det kanske inte är det bästa,någon gång måste det ju få ett slut?

Dax för mig att släppa lite,jag borde vara glad för jag har allt jag kan tänka mig att ha men endå så blir det fel någonstans,önska att det fanns en knapp man kunde trycka på hjärtat och en glömma bort

nej nu ska jag tänka positivt för det är ju snart somamrlov och då väntas det bara glada dagar+ att jag fick typ mitt första mvg idag haha..duktig jag är.

allt jag skulle behöva nu är ett par snälla ord av vem som helst , skulle göra min dag/natt och hela dagen  kanske tillochmed

skulle behöva ha pengar på mobilen så att jag kan skriva med snyggingar,dom får mig iaf på gott humör.skulle behöva en kram

gedej nu johanna

okejdå


ska ta en dusch,en lång dusch

hejdå :)


Av johanna - 7 juni 2011 01:09


ligger här i min ensamhet och vågar inte stänga av datorn

mitt rum är en bastu och luktar afrika

och jag är enormt sugen på ett glas cola

hjälp mig?












   



Ovido - Quiz & Flashcards