JohannaNilsson

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av johanna - 1 juni 2011 00:33



JAG ÄLSKAR..




Av johanna - 1 juni 2011 00:10

     

 En glad bild på emelie!


Har inte gjort något speciellt mycket idag,var på stan en sväng gjorde lite grejer och kan ju säga VILKEN jävla

LÄTTNAD!!!!

Jag och emelie köpte glass och när vi var påväg hem började det att åska och regna som inihelvetet,vi var genom blöta när vi kom hem efter en lång plågsam vandring,men vi fick oss ett gott skratt..vi satte på oss myskläder och kröp under täcket,pluggade lite och så somna vi, och sov i 2 hela timmar,FAAAAAAAN så gött det var!

Har ordnat lite inför imorgon, för har ju sånhär avslutningsmiddag med 9:orna. Har duschat och smörjt in mig och ordnat lite,för snygg måste man ju vara!

ska såklart ta med kameran och ta massa fula bilder :)


Nu ska jag sova,men fööööörst hämta ett glas saft för jag är törstig..


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards