JohannaNilsson

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna - 30 mars 2011 19:45

 


Idag var det skolan som vanligt sen gick jag och syrran ner på stan och kolla lite. nu ska jag äta mAx

ska bli sååå gott.

hejhej ;);)

Av johanna - 30 mars 2011 19:04

   

söta

sol

Av johanna - 29 mars 2011 22:44




 


Resa bokad till Rhodos, Kallithea

i september , lite för långt kvar tycker jag. vill ju åka NU



nu ska jag sova, godnatt !

Av johanna - 28 mars 2011 22:05

Gillar mitt liv just nu

Det kan ju alltid vara bättre men nu kan det nog inte det , jag har fina vänner och våren börjar titta fram! kan ju knappast kanske inte bli bättre?

inte så långt kvar nu till sommaren så det gäller att kämpa på ut till det sista,även om det är jobbigt och även om jag är skoltrött som ett jävla as!

men jag ska klara det.


och måste bara säga det att jag klarar mig så fint utan dig!

mår så himla mycket bättre,och det är jag fan värd efter allt lidande


tar nog tebaka det där med att jag "gillar mitt liv, jag fan älskar det :)


  


Nu ska jag gå och lägga mig bredvid mamma och berätta hur mycket jag älskar henne haha,godnatt :)

Av johanna - 28 mars 2011 20:46

åh så fint , tur vi åker till stockholm snart!  



Är nu hemma efter en dag i skolan och massa pluggandes hos syrran. ska ta mig lite käk sen duscha och krypa ner o sova.

är nervös inför imorgon , jävla onödigt möte :(


hoppas ni haft en bra dag



Av johanna - 27 mars 2011 20:21

nu har jag myst lite framför tvn med syster och david

och ätit en panpizza o mjölk- mums

nu blire duschen sen sova så jävla gött!


G o d n a t t! :D


gai

Av johanna - 27 mars 2011 19:32

hejhopp!

IDAG gick jag upp klockan 8 och kom hem nyss för har hjälpt min moster att flyttat

jag var as biff.

i fredags hade jag emelie o felicia party , ALLA hade mysfredag utom oss kändes det som men som tur var hitta vi några fulingar att umgås med

jag o emelie sov hos maxi med sebban

det var riktigt roligt!

vi spela poker? osv osv


sen tidigt på lördags morgonen så väckte jag emelie med lite makaroner och vi begav oss hem till hon sen hem till fillan!

somna såklart , sen kom mammi o hämta mig

sen låg jag i soffan hela dagen/natten för jag var helt jävla slut!


jag har träningsvärk i ljumskarna och magen,undra vafan det kan bero på?

aja , sitter nu o dricker världens godaste och världens mest älskade (utav mig) dricka- vaniljcola såklart!


tryckte även en kebabtallrik i ekeby förut hehe

as go sås..

ska hoppa in i duschen sen kolla lite tv kanskä


hejdå :)


  

cute maxi  

   




aaw

Av johanna - 25 mars 2011 00:30



Den här låten ska jag somna till nu och sörja en skvätt.

fyfan vilken fin låt.

Ovido - Quiz & Flashcards