JohannaNilsson

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av johanna - 23 mars 2011 21:07

Är på sista avsnittet nu av Desperate housewives :(

måste ladda ner säsong 3 och det fort!


men nu ska jag slänga i mig något at äta sen ta en lång skön dusch

det behöver jag, så varmt som det var i skolan idag...

imorgon är det torsdag och jag tror inte jag har några planer alls

det lär ju märkas :)


ha en fortsatt trevlig kväll och en godnatts sömn!

det ska jag ha .. i min ensamhet :D:D:D


Av johanna - 23 mars 2011 21:02

   my bestfriend , my boyfriend - the best i ever had

we are just a memory

i give up :(

Av johanna - 23 mars 2011 20:02

             

Inte långt kvar tills jag befinner mig längst fram i publiken framför håkan och alla andra bra artister/band

ska bli så underbart!

man kan inte göra annat än att längta

Ovido - Quiz & Flashcards