JohannaNilsson

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av johanna - 6 mars 2011 22:49

Hej!

är nu äntligen hemma efter en superrolig helg

på fredagen var jag emma felicia matilda hemma hos malin :)

tråkigt var det bara att emma var tvungen att gå ,men annars var det bra

vi dansa lite och drack haha

sen drog vi på någon lokalfest i dfs!!!?

sen drog vi till karlstad men det var bara jobbit och kallt haha

var iaf hemma vid 6? för matias fick komma och hämta oss, jag fick ligga i bagageluckan en bit :(

sen somna jag och felicia i sebastians trapphus men sen när klockan var 7 så våga vi plinga på så jag fick sova på hans golv på en filtjävel. haha men så gött har jag fan aldrig sovit.

och i lördags så skulle vi igentligen dragit på någon fest men det hade varken jag eller felicia ork till, så det blev en taco/film kväll i blinäs och sebbe var med ochså.

och idag söndag vakna jag på soffan , våga inte väcka dom andra två så satte på en film i min ensamhet och drack lite avslagen cola

sen käka vi frukost och gick ut en stund och satt i solen,goet

nu har jag duschat,har aldrig känt mig så fräsch!

ska krypa ner alldeles strax

 

några bilder kanske?

  snyggemma  


jag o emmsi

mer bilder kommer,just nu vill dom inte laddas upp :(



HEHEHEHE tack för en underbar helg<3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards