JohannaNilsson

Alla inlägg den 3 mars 2011

:(

Av johanna - 3 mars 2011 22:45

jag vågar inte berätta sanningen för dig ,för är rädd att du ska kasta mig åt sidan direkt.

Av johanna - 3 mars 2011 22:30

Hej

Jo det är bra med mig förutom att det  är mycket i skolan

två arbeten som ska vara inlämnade imorgon men har ju fan knappt börjat!

å träligt.

och det passa ju bra eftersom jag har vart hemma hela dagen för felicia sa att vi inte hade några lektioner knappt...fast det hade vi ju

JEVLA MÅNGOLOJD


har i stort sett slappat framför tvn hela dagen och sovit

det behövde jag verkligen!

imorgon är det fredag och vi får se vad kvällen bjuder på

kommer bli kul  hoppas jag

men nu ska jag ta en dusch sen krypa ner i bingeN!


  



PS. jag vill att emelie ska komma hem



Ovido - Quiz & Flashcards