JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

home

Av johanna - 3 juli 2011 23:55

Sådär ja, nu är jag hemma från en dag i stockholmet och UppsalaBlev ingen shopping för det var ju inte det som var meningen,hälsade på mormor och sen åkte vi till Uppsala och träffa Håkis bror,fyfan vilket hus.. ska fråga om dom vill adoptera mig ;)



Har varit ute och gått en lång promenad med mamma och nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova


jag får panik.

Det är putte om cirkus 2 dagar, och om 1 dag öppnar camp doz!

kan ni fatta det?

inte jag heller.


Och nu när det börjar närma sig så har jag räknat hur många håkan-låtar jag kan,utantill alltså

28 stycken,fan vad mäktig jag är!

ska bli en upplevelse att se han, fast har sett han två gånger tidigare i mitt liv men då gilla jag han inte hehe

och han spelar sista dagen!? min röst kommer ju inte finnas kvar då..

och så får jag inte se REBECCA & FIONA för det är 18 års gräns.... blir så frustrerad när jag lärt mig deras låtar utantill helt I ONÖDAN.


 

Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig

skaratta åt det, för då kommer jag kanske över det.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards