JohannaNilsson

Alla inlägg den 2 juli 2011

..

Av johanna - 2 juli 2011 21:41

V A C K R A MÄNNISKA.




(Ignorera den fula tjejen som sjunger ahahaha,irreterande)



  

jag älskar dig oskar

Av johanna - 2 juli 2011 21:08

Fick bli en hemma-dag idag igen

Har hosta,ont i halsen och en enorm huvudvärk

trots 2 alvedon och mycket sömn,så försvinner den inte?

får spasmerryck snart.


Imorgon är det Söndag för er som inte visste det.

WOHO.. får se om det blir stockholm eller inte,ska bli kul att se :)


Och så är jag jävligt förbannad nu.

Jag blir så gott som sms-terroriserad. Hate it.

Den enda jag gillar att få sms ifrån är min snygga vän Emelie o linnea o felicia

och Rickard,han gör mig glad!


Nu ska jag mosa ner mig i soffan med en chipspåse, marabou och ett glas med PEPSI MAX ! (snuskigt)

O juste,någon som vet någon bra telefon? mamma kom nyss in och sa att jag fick köpa vilken jag vill men frågan är ju vilken? inte någon Iphone iaf

kanske en vit  samsung galaxy s? i dont know..

insåg just att det här blev ett väldigt INTRESSANT inlägg

kul för er ;)


en till sak: Nästa vecka ska jag kolla på en lägenhet som ligger i fröding!

kompis, det går bra nu.


  


Hej då och ha en trevlig Lördag!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards