JohannaNilsson

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av johanna - 4 juli 2011 03:28

ligger i min säng och ska sova alldeles strax

Imorgon när jag vaknar ska jag :

-ringa emelie

-ta en dusch

-käka frulle

-packa

- åke till emelie

sen ska vi handla massa gottigheter och sen tälta!

lika bra att passa på ;)


Tror inte jag kommer vara inne så mycket på en dator nu den här veckan eftersom att jag kommer nog ha fullt upp varje dag med att kolla bra artister och vara social på campingen och umgås med massa trevliga människor!

Ska bli underbart.

ska såklart ha med mig cameran och ta hur mycket kort som helst ;)

Nej nu kan jag inte hålla ögonen öppna..

ha det så jäklans bra!


Godnatt

 

  

Av johanna - 4 juli 2011 00:31

NU SKA JAG VARA HÄRMAPA MOT EMELIE!!!

 

 

SEX/KÄRLEK


1. är du singel ? - vet inte? är jag ? jo det är jag :)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - absolut
4. När hade du sex senast? - long time ago
5. Har du kört oskyddat nån gång? - ja

6. Haft sex med någon du ångrar? - min oskuld. haha
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - om jag har
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - haha ohja

9. Har du hållit på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - ja tyvärr,inte det smartaste kanske
10. Haft sex på fyllan? - ja
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? - nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - självklart 
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? - japp
14. Somnat gråtande pga. kärleken? - för många gånger
15. Varit på en blind date? - nä vad tusan är det ?

16. Varit otrogen? - Nej
17. Ångrade du dig? -  neger
18. Om du är upptagen , hur långt är då erat förhållande hittills? -..
19. Har du någonsin varit kär? - ja ONE TIME
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - säkert,alla ljuger väl någon gång

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän?
 - ja och jag älskar

2. Är du ofta med dina vänner? - jadå,fast några dagar sen nu "/
3. Vad brukar ni hitta på? -  vi härjar och har kul!

4. Bästa minnet med nån vän? - alla pip med linnea och felicia. lysekil med linnea för några år sedan och tror att det kommande putte kommer bli ett fint minne med en massa snygga människor. har många roliga stunder med emelie ochså!

5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - Emelie Felicia Linnéa

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ohja! kan vara mig själv överallt ,närsomhelst och med alla

7. Har du hatat din bästa vän? - om jag hatar den så är den väl inte min bästa vän? - så nej

8. Litar du på din bästa vän? - ja litar på dem alla
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? - ja
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? - ja,senast emelie på stranden, blev rörd..

12. Vart bor din bästa vän? - under en stubbe

13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? - det tror jag,så typiskt tjejer men jag försöker iaf att låta bli

14. Har du ljugit för någon kompis någon gång? - ja men det måste varit längelänge sedan

15. Har någon kompis ljugit för dig någon gång? - Ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? - nej
17. Vilken kompis var du senast med? - Emilojsan<3
18. Har du många kompisar i din klass? -  vet inte vilka som kommer gå i min klass :o Emelie vet jag! kanske alice ochså? o matilda ? :D

19. Vilka/vem är du mest med i din klass på skolan? - EMELIE
20. vänner som du känt sen du var liten? - Linnéa sen jag var 5! och olle sen jag var 1 och albin får vi inte glömma :)

felicia sen jag var 5-6 !

SENASTE 

1. Du fick en puss av? - haha emelie

2. Sov med dig i samma säng? - syrran
3. Du delade ett riktigt skratt med? - mamma
4. Du gick på bio med? - kevin , på våran halvårs dag haha
5. Du höll i handen? - mormor :(
6. Du gick på stan med? - Emelie

7. Delade en pizza med dig? - adam?

8. Du ringde? - clara
9. Skickade ett sms till dig? - Rickard 
10. Du kramade? - mammi, tur att jag har någon att krama på! (a)
11. Gjorde dig lite besviken?  - kommer inte på något
12. Gjorde dig mycket besviken? -  kommer inte på något
13. Du skrev med på msn? - använder ikke msn
14. Du snackade skit om? - jag snacka skit om clara till mamma ;)
15. Du åkte bil med? - håkan och mamma

16. Gav dig en komplimang? - Rickard
17. Du kollade på film med? - mamma 
18. Du åt med på resturang? - mamma mormor stickan håkan förut!

19. Betalade något åt dig? - MAAAMMAA
20. Grät inför dig? - emelie måste det ha vart

BOENDE
 

1. Bor dina föräldrar tillsammans? - nej
2. Om inte vem bor du mest hos? - Mamma, jämt
3. Har du eget rum? - japp
4. Egen dator? - fakk yeah
5. Egen tv? - jopp
6. DVD? - AAAH
7. Boxer? - I DONÄT KNOW

8. Internet? - ah fast det är ju segt
9. Vilka färger har du i ditt rum? - vitt,tycker det är FINT

10. Har du stor golvyta? - ja väldigt,för stort

11. Får man plats att sova fler än en i din säng? - ja 6 är rekordet!
12. Är köket stort? - nej jävla pygmékök eller nått
13. Dismaskin? - Ja
14. Micro? - Jaaaa, luktar svett
15. Glass i frysen just nu? - ja en massa noggers :p
16. Fler än ett badrum? -  1 , eller räknas ute dass :D:D ?!
17. Badkar eller dusch? - dusch o badtunna ?

18. Tvättstuga? - Ja
19. Balkong? - öööö nä
20. Bra grannar? - har inga hahah 

 23. Gillar du bögar ? - ja en del är faktiskt trevliga

24. johanna,hästar då? - japp,helt okej . luktar gott osv

25. vad ska du göra nu? - Glo på tevä

26. har du liten näsa ? - skojar du?

27. vad gör du om 1 år? - har 3 barn, ett slott och en snygg man





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards