JohannaNilsson

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av johanna - 1 juli 2011 13:48

JAG KOM IN PÅ PLUSGYMNASIET!!!!!


FRISÖR TILL HÖSTEN

jag är så lycklig. en stor lättnad från mitt hjärta!

Av johanna - 1 juli 2011 13:05

Å jag vaknade nyss!

Hade tänkt mig att jag skulle sola idag men det är ju nästan lite små-mulet ute. Jag och Rickard håller nämligen på och tävlar,vem som är brunast till PIP

tror han kommer vinna... fan ochså!! undrar vad jag kommer att få för straff ;)


Nu ska jag gå ner och värma en panpizza,är alldeles för hungrig för mackor nu känner jag, sen ska jag färga håret somsagt.

Sen kommer Clara och David hit och vi ska grilla och dricka öl och på Söndag drar jag mamma och Håki till Estockolmo!

Ska hälsa på Håkans bror och min låtsaskusin,Ludde! Sen åker vi vidare till min mormor,måste träffa hon. För hon kommer att dö inom kort.. "/

jaja,nu blirö käka


Auf Wiedersehen!


    


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards