JohannaNilsson

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna - 17 mars 2011 20:53

jag förstår mig inte på sånt här.

ena dagen älskar man och ena dagen hatar man

visst, kanske man älskar men man tycker inte alltid om

något man får lära sig att leva med, det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig, ska sluta ha så höga förhoppningar på saker o ting. på kärleken

Av johanna - 17 mars 2011 20:30

WHAT IS WORTHWILE IN THE WORLD IF YOU CAN'T BE WITH THE ONE YOU LOVE?

 

Av johanna - 17 mars 2011 20:18

hejsan

- skolan som vanligt, var på världens tråkigaste grej på Bregårn..

följde lisa med hem en sväng sen åkte jag hem ,laga mig lite mat och slängde mig i sängen o somna direkt. kan vart det skönaste jag vart med om

imorgon är det entligen fredag,fyfan vad veckorna går fort

bara 3 månader kvar till sommarlov! :D

vi får se vad det blir imorgon o resten i helgen , hoppas på nått kul hihi

 

  

 bättre får man nog leta efter

Av johanna - 13 mars 2011 18:33

FULA DU.. 

Av johanna - 13 mars 2011 18:24

WOW...

det verkar som om jag är den enda i hela världen som inte kollar på Solsidan

bara för det ska jag göra det sen!!!

och se om det är så jävla bra som alla säger

misstänker inte det faktiskt

 

mums, nu ska jag trycka en fet kebabpizza

ska bli så jevla goet.

 

på tisdags är det branäs som gäller, ska köra över ALLA

men nu väntar pizzan<3<3<3<3<3<3

hejdå :D

 

 

Av johanna - 11 mars 2011 21:50

Ligger nu i soffan med en kaffelatte o myser med mamma för att bli frisk

var med felicia och emelie en stund förut HEHE

imorgon ska jag upp tidigt för jag och mamma ska göra lite ärenden

vi ska gå på stan och lite sånt, sen kommer clara och david hit. vi ska laga mat och måla klart hallen :D


IDAG är det en speciell dag

jag är lycklig :D

 

nästa helg ska jag vara frisk för då händer det mycket kul!

 

 

Av johanna - 11 mars 2011 11:42

  


Har lagat mig lite mat och ska snart iväg till vårdcentralen och hämta medcin

blir nog en lugn fredag för min del :)

Av johanna - 10 mars 2011 20:34

igår sov jag i blinäs med emelie lisa och felicia

vi lagade mat och hade det mysigt

och idag sålde vi lite muffins och grejer, vi lyckades få ihop 700

duktigt

imorgon ska vi sälja tacopajs!!!11

åkte hem vid 1 ungefär och la mig i sängen och somna direkt och vakna klockan 5

behövligt, får se om det blir skolan imorgon

jag har halsfluss och feber

INTE kul.

nu ska jag nog laga lojte mat tills mamma kommer hem och sen kanske jag ska dega framför tvn lite.

fan,det är ju fredag imorgon..och jag är sjuk :(

 

jag har tagit ett stort steg i mitt liv :)

 

hejdå


Ovido - Quiz & Flashcards