JohannaNilsson

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av johanna - 16 juni 2011 01:22

Ska gå och äta något för jag håller på att dö av hunger,ah mm

sen ska jag sova jätte mycket för att imorgon ska jag upp tidigt på lite ärenden

sen kanske till Örebro en sväng med mammi,

och påtal om mammi,så är hon den enda personen jag litar på,

jag önska att fler kunde vara lika ärlig som hon. Då skulle alla må bra och allt skulle vara så mycket lättare. Blir så besviken på människor som man tror vet vart man har dem så visar det sig att man har absolut fel.

Fast jag är rätt bra på en sak,att förlåta

det måste man göra någon gång  oavsett om det är stora eller småsaker så måste man lära sig att förlåta,kanske inte glömma men endå förlåta för man är ju inte mycket bättre själv men man ska inte kasta någon åt sidan,det tjänar man inte ett skvatt på..

det viktigaste är ju att vara sig själv och jag tror jag nästan är lite väl bra på att vara mig själv och så blir jag besviken när jag tror dom jag har varit ärlig mot och det visar sig att dom inte varit ärlig mot mig,då blir man ju less men det är bara att gå vidare. Att haka upp sig på småsaker är livet för kort för,faktiskt

Då slösar jag hellre energi på något annat som att vara glad,det kommer man långt på och det är någonting alla borde lära sig,att gå vidare

 

 




Jag är en klok filur trotsallt,godnatt!!




Av johanna - 16 juni 2011 00:40

Det är dags för en stor förändring. Jag kan inte hålla på som jag gjort.

Det är slut på det.

För det är nu jag börjar inse vad jag gått miste om,dumma misstag kan man göra men från och med nu ska jag verkligen tänka till,ordentligt!

Jag kan bättre och det ska jag visa..

vill man ha något får man ju somsagt kämpa för det,

 

  

 ryck upp dig johanna!

 

Ovido - Quiz & Flashcards