JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

hej

Av johanna - 30 juni 2011 23:45

Har inte vart vid datan något så har ju absolut inte hunnit varit inne på den här jävla skit sidan något :):)

Har hunnit gjort rätt mycket,

varit barnvakt,ätit mAx fyra dagar i rad

solat och bränt mig osv

Igår var det karlskogafesten,har varit på det en gång tidigare och tycker inte att det var något speciellt i år. Rätt så jäklans mega tråkigt,kände mig bara fånig när jag stod där omringad av massa negrer och lyssna på Petter. meeen det var ju trevligare sen när vi satt på INDIAN CURRY med ludde & co

Jag och Emelie drog hem vid 12 ungefär och somna direkt.

Och idag har vi bara haft det gött,solat i flera timmar och badat som aldrig förr

Imorgon skulle vi igentligen ha grillat med några men måste tyvärr vara hemma för att min moder vill det..

taskigt!

Nästa vecka är det putte..!! och när det är slut så ska jag och min kära Emelie åka till Lysekil och bara ha det underbart,det förtjänar vi

kanske åker en sväng förbi Göteborg ochså och går på liseberg om vi har tid o lust ;)


annars då ?

det är 40 grader varmt i mitt rum men jag fryser endå..

jag mår inte bra ALLS.

Det enda som får mig att vilja leva är att det är Putte nästa vecka,det kan man ju inte missa

ska lägga mig och gråta en stund,det kan man behöva göra ibland

sen ska jag duscha,sen gråta lite mer

tröstäta? sen försöka att sova men ska fortfarande gråta!!!

 Å måste köpa en nalle på leklådan någon dag som jag kan krama på :)


hoppas ni andra har ett bra sommarlov!


vill ni se lite bilder? sure bacon



  

jag och anton plocka smultron ;)

  jag klippte anton och gjorde en asfräsig frilla,han var AS nöjd ;)  

blödde näsblod :(

  

lite äldre bild men gillar hon till höger

mycket.



ps. ska färga mitthår imorgon,vad det blir ? det återstår att se ;) blond kanske ?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards