JohannaNilsson

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av johanna - 15 februari 2011 20:27

Idag var det skolan som vanligt ,dagen börja rätt bra men sen fick jag en kolosal huvudvärk!

så jag åkte hemåt direkt efter skolan

jag och mamma fika på soffan och jag tog en tuplur.


nu ska berätta vad jag gjorde i helgen ochså.

i fredags var jag med emelie o fillan och några till

det vart sisådär.

jag drack en blå dricka som smaka skit

sen vart jag lite fullifan så jag drog en sväng men vart det är frågan.

kom hem till fillan exakt klockan 1, sikken tajming

låg på soffan, sen efter några lidande timmar fråga jag emelie "får jag lägga mig bredvid dig?" det fick jag och då vart jag glad :D


på lördagen beslutade jag och felicia att vi skulle ta det lugnt

sebbe gjorde oss sällskap

vi hyrde film och köpte godis dricka och chips

vi hyrde FEED (kolla på den om ni inte sätt den)

vi lagade en middag ,det var svingött

jag sov kvar där tills måndag men nu är jag hemma och förblir nog det i några dagar.

på torsdag fyller min syster 23 år så då ska jag på kalas

hon önskar sig en ordentlig rakhyvel ?  får väl se till att köpa det imorgon.

nu sitter jag här nyduschad och ska strax smörja in mig med smör som luktar gott sedan ska jag ta mig en macka och lite te och sen krypa ner i kojsen.


JUST NU :  lär mig låtar så att jag inte ser ut som ett frågeteckensmongo när jag befinner mig i puttes publik.



ha en fortsatt trevlig kväll

tack


hej

Av johanna - 15 februari 2011 19:17


Det är bra nu för det mesta tycker jag :)

jag är glad för om några veckor ska jag till stockholm

men jag vill andas in varm luft och ha sol NU så det kan bli putte så jag kan få se älskade håkan

FAN VAD JAG LÄNGTAT!


fast en sak som är mindre bra är att det är en person som förstör mina dagar med att slänga ur sig massa skit. DET är det enda som hindrar från att allt skulle kunna vara  helt perfekt. Det tar på en, all energi går åt skogen och jag blir jävligt arg och inte minst ledsen. du anar nog inte hur mycket du skadar men önska att du visste. men eftersom att det inte går att prata med dig så är det ju svårt.

önska att du bara kunde hålla din mun och bara sluta trycka ner mig,skulle göra mycket lättnad i mitt hjärta

så ett stort tack till dig för du förstör mitt liv.

hatar dig för det du gör




Ovido - Quiz & Flashcards