JohannaNilsson

Alla inlägg under februari 2011

Av johanna - 21 februari 2011 03:07

brännan börjar ta sig och imorgon kör jag en söndag till:

sova

sola

 kolla tv

äta

sova. perfekt :)


nu ska jag krypa ner i min gosiga säng med min kissemiss


ansökte ju även till gymnasiet idag

första val : frisör plusgymnasiet örebro

andra val : stylist plusgymnasiet örebro

tredje val: frisör yrkesgymnasiet örebro

fjärde val : fritid och hälsa plusgymnasiet örebro

får ju hoppas att jag kommer in på någon av dom iallafall,om inte,så gråter jag.

GODNATT :)


Av johanna - 20 februari 2011 11:52

godmorgon!


ska äta en fet frukost sen åka till syrran och färga hennes hår och även dra en solning på det


  

ÅÅÅÅÅÅ det där skulle vara perfekt!!11

Av johanna - 19 februari 2011 23:31

hej nu har jag solat och ätit en fet jävla kebabtallrik, ska ta en dusch och sen försöka att sova

det värsta som finns är fan att vakna upp och ingen ligger brevid en,längtar inte :(

  


 

Han har nåt jag behöver
jag vet inte vad det är?
 

men jag saknar det

 

 

 

G o d n a t t


Av johanna - 19 februari 2011 22:58

Don't feel sorry
Cause there's no reason for
us to fight any more
Tears are coming, and years are going
I hope we'll learn something
......

  

Av johanna - 19 februari 2011 15:03

                    

  


GRRRRRRRRRR

Av johanna - 19 februari 2011 13:31

go förmiddag!


sitter nyduschad och ska snart fixa mig,ska åka och handla med mamma och sen sola med felicia

idag blir det nog en lugn dag ,det är ju trotsallt lov och  jag känner för att ta det lugnt helt enkelt

partaja behöver man ju inte göra varje helg lixom


  


dax att skrubba spegeln ser jag, men först fix

ha en bra dag

:):):):):)


Av johanna - 18 februari 2011 16:17

Sitter med färg i håret,blönt

utväxten måste ju bort!


  

 

bild från tidigare denna dag.

- ikväll ska jag vara hemma på en fredag för första gången på flera veckor(månader?). kan ju vara mysigt ibland det ochså

blev ingen solning med fille för mamma orka inte skjutsa mig hehe,så det får bli imorgon ist!

 

trevlig helg på eeer

btw

Av johanna - 16 februari 2011 22:25

ska bli brunett på lovet

värt att prova, trivs/passar jag inte i det så är det ju bara att färga tillbaka till blont

oj oj hur ska detta gå?

Ovido - Quiz & Flashcards