JohannaNilsson

Alla inlägg under februari 2011

Av johanna - 6 februari 2011 21:28

HEMMA BRA, BORTA BÄST


HEJ!

är nu hemma från fyra dagar i sälen

det var jätte kul, fick inte ens någon träningsvärk för första gången i mitt liv.

blev lite väl mycket jäger och öl i bastun på kvällen men det var trevligt det med.

jag har även upptäckt att jag är en jävel på poker :D

fast hade gärna velat vara kvar i några dagar till för jävlans vilken underbar stuga vi hade,

där skulle jag lättfätt kunna bo!

längtar tills nästa gång jag ska dit, vemvet kanske åker upp en till gång i år,men bara kanske. annars åker vi upp samma datum nästa år och då ska fillan med,längtarrrrrr.


bilder kommer senare,just nu vill dom jävlarna inte laddas upp :)





Av johanna - 2 februari 2011 17:08

hej?


jag har jätte ont i halsen och tror jag har en tickande bomb i huvudet, för det känns som den ska sprängas. vilken sek som helst

AJ


imorgon klockan 7 på morgonen ger jag mig iväg mot lite kallare luft.

sälen here i cum!


annars mår jag väl rätt okej, förutom att jag är lite bitter av mig

jag är olyckligt kär

eller nä jag är inte kär alls.

usch säger jag bara , detta är jobbigt..

jag helt enkelt hatar och älskar på samma gång,knepigt?


- vakna vid 12 ungefär och har nog legat i sängen hela dagen

har lyckats ta mig ner till köket x antal gånger och fått med mig allt för goda saker,har även kollat sex and the city 2 och igår innan jag somna kolla jag på ondskan.

han är så jävla snygg.

  

im gånna wear this tåmarrow. in the backe

Ovido - Quiz & Flashcards