JohannaNilsson

Alla inlägg den 25 april 2011

Av johanna - 25 april 2011 22:42

Vill ju ha **** bredvid mig :(


G O D N A T T<3

GRR

Av johanna - 25 april 2011 20:49

har nyss tagit en lång skön dusch

ska lägga mig i sängen och kolla på desperate housewifes

imorgon är det skola,efter skolan har vi littö att göra!

ska nog gå ner på stan och ordna lite grejer

detta kommer bli en helvetes vecka för tror vi har matte-nationella den här veckan.fyfan

mitt hår har blivit solblekt så måste färga det igen

vill ju inte ha chokladbrun nä,jag vill ha mörktMÖRK!

 

LÄGG AV...vad snygg


Av johanna - 25 april 2011 16:34

 

jag emelie  o alice i söndags

Av johanna - 25 april 2011 16:14

Av johanna - 25 april 2011 15:49

  

Har legat och solat med syster och david från 12 tills nu,fått lite färg iaf

Idag ska jag inte göra något specielt , men skulle behöva fylla på mobilen för så jävla jobbigt när man inte kan svara när värsta snyggingen smsar. jävla skit

äsch,och imorgon är det skola ochså.. nu ska jag äta lite sen kolla desperate housewifes :) hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards