JohannaNilsson

Alla inlägg den 2 april 2011

Av johanna - 2 april 2011 22:53


Det är inget annat än VACKERT.


Av johanna - 2 april 2011 20:37

Hej

idag är det LÖRDAG och jag har vart hemma hela dagen ,både igår och idag

och när jag är hemma en helg såhär blir jag deprimerad

men det är jag inte

för jag är så jäävla glad!

fyfan, lycklig somfan


söndag- vara hemma, kanske glo på en film eller 5

Måndag - skola

Tisdag - stockholm

onsdag- äh

torsdag - ööh

fredag - ta en shot eller 10


och bara för jag har så himla kul så passar det väl bra lite bilder ?

gamla men fina :)


     En dag när jag och felicia GICK in till stan från blinäs

   orienterare en dag när jag fick nickokick och spydde

  en dag när felicia elda upp mitt löshår    en dag när vi grilla med klassen



en dag när jag och felicia var barnvakt, sen när ungarna somnat snodde vi vin från felicias kylskåp och spydde ner hela hennes toalett.sen när felicias mamma undra vem det var som hade spytt på mattan skyllde vi på hennes granne! haha




    jag första dagen i 8an

en dag på PIP för längesen

   

jag o pk i sjuan!!

 

jag och matilda i 7an!! snygga somfan

  

  en dag när felicia tyckte att jag och hennes korvmacka var lika HAHA


   en dag i örebro, vi trodde vi var as snygga men det var vi inte

nyår 2010, felicia var cp

   

en dag när jag matilda o felicia räkna matte hemma hos malin

 

en dag när jag var dum i huvudet

 

felicia o matilda en dag i 8an

 

en dag när matilda o malin limmade ihop deras tuttar o hade slagsmål

en dag när vi skulle på maskerad..

   

en dag när felicia var fin för en gång skull

 

en dag i örebro , bär vi trodde vi var as snygga IGEN

 

en dag när jag gav felicia en blowjob på en strand







..

Av johanna - 2 april 2011 13:04

When it hurt so bad sometimes not having you here...

Ovido - Quiz & Flashcards