JohannaNilsson

Alla inlägg den 10 april 2011

Av johanna - 10 april 2011 22:35

gött vi hade det i batun detta är dock inte OKEJ.

Av johanna - 10 april 2011 19:04

Av johanna - 10 april 2011 18:48

är hemma efter en rolig helg,i fredags grillade jag felicia emelie alice albin örjan och pelle o marcus

i aggerudspåret

 . det var riktigt mysigt

sen drog jag alice och emelie nånstans

och i lördags var jag och hälsa på lilla farfar, sen lite senare på kvällen drog jag o emelie ut på lite äventyr,

fick riktigt mysigt sällskap inatt,kollade på film och käkade rostade mackor,

jag var omringad av idioter haha

somna vid 3 kanske, sen vakna vi vid 11 då gick vi upp o mös lite framför tvn. ÅÅ<3

nu har precis mina kalasgäster åkt så nu ska jag clara och david bada badtunna och dricka cider på det! myys

jag är så lycklig!


fått lite tidiga presenter , presentkort och pengar

finfint!


bilder från helgen kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards