JohannaNilsson

Alla inlägg den 13 april 2011

grr

Av johanna - 13 april 2011 22:59




Går nu och lägger mig i min säng och somnar till den här underbara låten <3<3<3<3<3<3


godnatt :)
Av johanna - 13 april 2011 22:48


jag mår så bra!



 



Av johanna - 13 april 2011 22:13

hej!

engelska nationella gick hyffsat bra och det kändes bra för första gången jag lämna in något på engelska.

hade en kolosal huvudvärk förut så efter elevensval gick jag till konsum och köote götting

träffa två idioter på cyklar.

sen kom mamma och hämta mig ,vi köpte mAx o la mig på soffan direkt när jag kom hem och somna

sov i typ 3 timmar, så jävla behövligt!


imorgon är det torsdag och det ska fixas lite inför den kommande helgen , är sjukligt taggad! ska bli så kul

och så är det lov nästa vecka,

på måndag åker jag till göteborg och är där till tisdag! ska kolla pappas nya lägenhet och shoppa på Torp!

torsdag då ska jag emelie felicia och några guys ha grill/badtunna/bastu kväll hemma hos mig. fasen vad trevligt :)


  

min vovve o jag!







Ovido - Quiz & Flashcards