JohannaNilsson

Alla inlägg under april 2011

Av johanna - 24 april 2011 23:36

nu måste jag skriva av mig lite

längesen jag skrev om känslor,eller hur man ska säga?

just nu kan inte mitt liv så mycket bättre

varje dag händer det saker,entligen händer det saker i mitt liv

och det är kul och det får mig att skratta

jag älskar mitt liv även fast det finns vissa nackdelar, men det är få och sålänge det händer roliga saker slipper man tänka på det som var.

jag försöker att se framåt och inte tänka bakåt i tiden,då mår jag bara dåligt

men jag är glad, jag är jätte glad!

livet leker.


ska nu bädda ner mig i sängen med syster och sova mer än någonsin

Godnatt!

 

 

Av johanna - 24 april 2011 22:45

Hade visst hunnit lägga in några bilder i torsdags,har 1000  till men dom lägger jag upp när jag har kameran tillbaka!                  

varfööööör är emelie med på varje bild jag har! HAHA


Av johanna - 24 april 2011 22:23

kolla precis på bigbrother ,att rodney åkte ut har jag inget imot faktiskt. tycker han är rätt snuski :)

nu ska jag duscha sen krypa ner i sängen och sova. imorgon när jag vaknar ska jag hoppas att det är fint väder för då ska jag fan pressa hela dagen!

underbart


juste,har ju färgat håret. ingen nyhet kanske men endå

jag som sa att jag skulle vara blond hela livet,kommer inte på frågan!

ska aldrig mer bli blond,trivs såhära

 



Av johanna - 24 april 2011 20:40

ojdå..

har haft fullt upp så har inte hunnit skriva här , har haft bättre saker för mig ,nej men i onsdags så grilla jag felicia emelie och sebbe i espenäs,men sen drog vi till jobbin.

jag och emelie sov halva natten där men sen fick ni nog så vi drog ut i den vackra sommarnatten.

det var det sjukaste jag vart med om.. nästan.

på morgonen vakna vi någonstans? sen drog vi ner och tryckte frukost på mAx!

I torsdags sov ju vi hemma hos mig, vi drog ner till sjön och grilla och hade det mysigt,lite senare på kvällen basta och badade badtunna!

och i fredags var jag hemma, men sen vid 12 på natten fick David skjutsa mig till Adam,möööjs det var.

vi kolla på film men jag somna :( vakna vid 11 sisådär. hjälpte han och städa lägenheten sen tog jag mina saker och gick till Clara. sen vart det att åka ut till LUNEDET och käka påskbuffé men släkten,riktigt trevligt!

och igår så var jag emelie och alice ute på lite äventyr , vi hamna hos Oscar alexander simon o adam! vi drack öl och spela lite kort

var hemma hos emelie vid 2 ,fick inte plats breve alice o emelie så fick bli golvet. sov faktiskt ovanligt gott :)

OCH IDAG , så vakna vi vid 11-12. vi bestämde oss för att ha pick-nick

så vi käka frukost och sola lite :) as skönt , verkligen

sedan gick vi till sibylla och åt lite sen till maxi,köpte jorgubbar och ananas

satte oss i solen,käka , simon och jimmy träffa vi, sen gick vi hem till emelie igen :)

nu är jag iaf hemma efter en händelserik och trevlig helg, nästa helg blir det kul för då är det valborg.. då jävlar

nerå

nu orkar jag inte skriva mer och kan heller inte lägga upp några bilder ftersom jag glömde kameran hos kåte-fan-emelie!

så det får bli någon annan dag , hejdå



Av johanna - 20 april 2011 08:52

vakna nyss så nu ska jag gå ut och äta frukost i solen , sen sola lite

fan vad underbart!!

vid 2 åker jag jag och mamma och hämtar upp Emelie sen åker v i till Blinäs

och åker båt och grillar med robin o jocke.

sover såklart där ochså

hejdå :D



Av johanna - 19 april 2011 21:14

Nu sitter jag här nyduschad och lite smått seg

ska ladda ner en film och bara slappa

skulle igentligen trättat Emelie och Felicia idag,men det får bli imorgon

då ska det grillas somfan i det fina vädret! kanske tillochmed får bli ett dopp i sjön?

vi får se

hejdå och godnatt!


   gay

Av johanna - 19 april 2011 19:23

Är entligen hemma från Göteborg, vi har hunnit med shoppa,grilla och hälsat på kusinerna

har haft så jävla skönt väder :)



       

    

lite av grejerna jag köpte ,orkar inte ta kort på allt :PPPPP

Av johanna - 18 april 2011 00:58

KLICKA HÄR ---> kolosalt


jag måste nog ha världens bästa musiksmak!!!

 

SNYGG BILD...

godnatt nu


saknar dig emelie<3


Ovido - Quiz & Flashcards