JohannaNilsson

Alla inlägg den 6 december 2010

Av johanna - 6 december 2010 21:46


  

  

  

   haha feicia..

  

   haha den dagen var kul

  

   den bästa födelsedagen!

  

  

  hahahah!  

   ida dansar!

Av johanna - 6 december 2010 20:53

Sitter här och lyssnar på Oskar Linnros och kollar lite kläder

Vad ska man ha på sig på Julafton / Nyår?


hade tänkt visa vad jag hade tänk ha på mig men det går ju inte att ladda upp bilder ? åå :(


Men iaf jag längtar något så fruktansvärt till ny år

Har inte riktigt planerat vad jag ska göra!?

Men det brukar vara kul på ny år

Hoppas såklart en ny år med mina nära och kära, ett trevligt place och god dryck

Skulle vara så jävla kuul.


känner verkligen att jag behöver ha lite kul.

Är så jäävla trött.

Det är lixom bara skolan och på helgerna händer det inte specielt mycket kul.

Men det är klart- det är vinter och är kallt,finns väl inte så mycket man kan göra?


Nästa helg ser jag fram imot

Inte så ofta det händer men nästa helg ska jag hem till Ida och kolla på Idol finalen med Emelie Linnea (jessica och felicia?) hoppas på alla!

Vi ska äta pizza och ha det trevligt.


Sånna människor som dom gör verkligen att man känner sig glad!


Nu ska jag äta with the family

hej så länge! :D


  

en bild från några helger sedan- kan vart några av de roligaste helgerna i mitt liv

vill ha mer sånna! :(


NU FUNKA DET!

fast bara med några bilder det funkar.


kanske slänger in lite mer bilder sen OM DET FUNKAR såklart

jaja nu väntar maten

 HEJHEJ!



åh

Av johanna - 6 december 2010 18:45

 JAG KAN INTE LADDA UPP BILDER!

blir jävligt irriterad :(

Av johanna - 6 december 2010 17:49

Har inte hunnit skrivit något här men nu är jag hemma!

I fedags sov jag hos Idis

Vi kolla på Idol och mös

FAN att Olle åkte ut buhuh =(


Och i Lördags sov min lilla bebis hos mig och jag sov hos honom inatt

vi försov oss till 11 så det var ingen idé att gå upp tyckte vi..

Vi lagade lite mat men har legat och degat i sängen nästintill hela dagen.


Nu är jag hemma och ligger i soffan och kollar tv med mamma

gött med kaffe och pepparkaka!

jag kan knappt andas med näsan för jag är så jävla täppt! Och ont i halsen har jag,tror mamma har smittat mig

får se om det blir skolan imorgon.


ha en fortsatt trevlig måndagskväll!






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards