JohannaNilsson

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av johanna - 3 maj 2011 23:13

Nu ska jag lägga mig i min sköna fina säng!


    

tröjan som jag köpte till adam,var ju tvungen o testa den själv hehe. visst varen snygg?


nu säger jag godnatt,igen :)

Av johanna - 3 maj 2011 22:27

Idag klev jag upp ur min älskade säng klockan 5! fixade mig , käka en rejäl frukost sen åkte jag o håki o hämta upp Emelie,Alice och Felicia

Han skjutsa oss till bustationen sen tog vi bussen raka vägen till Örebro,hade det väldigt trevligt på bussen med trevligt sällskap

Alexander är så rolig,fick magrutor för jag skratta så mycket..

sen gick vi till Plusgymnasiet och var med en lektion med frisörerna. vi fick ett varsitt dockhuvud som vi fick göra frisyrer på och jag gjorde även lite frisyrer på Empan!

sen gick vi till Expresso House och tog en en varsin god chailatte och en efterlängtande manhattanbrownie<3

sen strosa vi runt lite på stan osådär. Första gången jag inte köpte något till mig själv! köpte två saker till mamma bara för jag tycker om henne! och en jätte fin tröja till Adam, för jag tycker om han med.

Vi käkade även på en resturang,kommer inte ihåg vad den heter men det var riktigt gott!

Nu har jag varit hemma sen 4 kanske. mamma jag clara david o håki ringde efter hämtpizza. HAHA stackars turk som inte hittar här i skogarna :)

har kollat lite på tv och duschat och nu ska jag snart lägga mig o sova


tack emelie alice fellan för en trevlig dag i örebro :)

hejdå!


JUSTE idag kom jag på att jag har JÄTTEmulliga kinder :(

aja här kommer lite bilder från dagen!


        


GODNATT!


Ovido - Quiz & Flashcards