JohannaNilsson

Alla inlägg den 5 maj 2011

åh

Av johanna - 5 maj 2011 20:50

lyssna på texten! fan vad bra låt:(


Av johanna - 5 maj 2011 20:33

hade inte tid att skriva här igår. vad gjorde jag igår? ah juste jag plugga matte hela dagen,fick hjälp av david! för hade ju mattenationella idag , kändes rätt bra när jag lämna in skiten :)

jag och emelie var lite trötta så vi gick hem till hon , la oss på soffan och sov somfan! göööött jag sov,fast emelie låg o prata med mig fast hon trodde jag var vaken. vilket mongo

vi drog till kulturskolan för emelie skulle hämta sina fina danskläder! sen kom lilla håkan och hämta mig och vi drog och köpte en sånhär stor gräsklippare så jag kan klippa gräset i sommar , bra va?

När jag kom hem tog jag en pizza bit och satte mig frmför tv:n, kolla på en rätt bra film Knowing,lite konstig kanske men bra

fick nyss en kolosal huvudvärk så det ska inte dröja tills jag ska sova, men först en dusch

o juste, imorgon är det ju fredag! då ska jag emelie o felicia ha lite mysfilmkväll, vi ska äta Thai-mat och bara ta det lugnt, sånt som man behöver göra ibland!

och  tidigt på lördagmorgon drar jag till Stockholm med mamma och syrran!

fint dä :)

 


Ovido - Quiz & Flashcards