JohannaNilsson

Alla inlägg den 25 maj 2011

hej

Av johanna - 25 maj 2011 22:51

Har glömt att visa klänningen jag beställde,nelly

ska antingen ha den på skolavslutningen eller avslutningsmiddagen. har ännu inte bestämt mig :)


  

inte världens bästa bild men som ni kanske ser är det en vit enkel klänning bara , inget märkvärdigt!


Lite lockigt hår till den kan bli fint och eftersom jag inte är någon klacksko-fantast så får det nog bli ett par enkla gladiatorskor till,varför inte lixom ? :)

jag gillar när det är enkelt!


och påtal om häströvar så ska jag ta mig en skön dusch nu och sedan krypa ner i bingen!

Men tyvärr så blir det inget Desperate Housewives för mig ikväll för att ett visst mongolid tagit bort hela jävla säsongen som tog flera veckor att ladda ner.. blir så jävlans förbannad!

Bara för det förtjänar jag 5 nutella mackor och mjölk nu..


och för er som gillar musik skulle jag nog rekommendera den här låten,ni kanske har hört den förr men jag är inte så snabb av mig inte. väldigt sorglig men jag sörjer ju somsagt för mina älskade avsnitt är bortblåsa..



Godnatt :D

























Av johanna - 25 maj 2011 21:32

 

Nu är biljetten till Metalltown 2011 bokad!

Jag är världens lyckligaste,ska entligen få se System Of A Down Korn Volbeat Escape The Fate Amaranthe mm

Tänk er när Escape the Fate kör gitarrsolot i This war is ours,mitt hjärta kommer hoppa ut och jag kommer nog nästintill att svimma.

och alla system of a downs låtar!? fyfan, vill inte ens tänka tanken!


men vet iaf en sak, och det är att et kommer bli GRYMT och ett minne för livet! :D


Ovido - Quiz & Flashcards