JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

WOHOOOO

Av johanna - 1 maj 2011 17:44

Hemma från en riktig fartfylld helg! Har haft jätte roligt och skrattat mer än någonsin

Vid  12 i Lördags så åkte jag hem till emelie,så hämta vi Alice på busstationen och sen skjutsa Stini oss till Maxi där vi inhandla lite körv och annat gott.

sen gick vi hem till Felicia där vi fixa oss inför kvällen så fick vi skjuts därifrån av Felicias mamma som skjutsa hem oss till Simon. Det kom mycket folk dit och det var jätte kul tycker jag,stekte lite körv gjorde jag. åt 5 stycken ;) sen drog alice emelie och felicia hem så där var jag kvar med 20 killar...

men det var kul det med! sedan drog jag och några till mAx för vi var jätte hungriga så tryckte två cheesburgare som jag fick av allö. tack!

sen fick jag alle simon och adam skjuts av Kaj,alexanders pappa hehe så släpte dem av mig vid nightshift för skulle ju möta Adam men då hade han visst dragit till Max så jag fick gå dit,fick sällskap av en okänd trevlig tjej! sen var jag inne på mAx en stund där träffa jag massa bland annat lille fula nicklas, sen drog jag och adam hem till han och så jävla mycket har jag aldrig frysigt! han hade bara tshirt och jag bara shorts och linne+en tunn kavaj! ofyfan vad kallt..

vi somna vid 5 iaf så kolla vi klart på en film,fint dä

vakna vid 11 av att han snarka, sen kom joel så jag drog till felicia och sebbe och hämta min väska, sen kom min kära fader och hämta mig och sen åkte jag hemåt! nu har vi fikat lite och ska nu laga mat. sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt.

på tisdag ska jag alice och emelie till plusgymnaiset och vara med för en dag,ska bli intressant och roligt! laddar upp bilder från helgen senare ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards