JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

kloka ord av mig själv

Av johanna - 9 maj 2011 23:04

HELA tiden är det människor som blir sårade gång på gång. jag är känner att jag är glad att jag slipper det. Jag kan göra vad jag vill utan att någon ska behöva bestämma över mig och tänka åt mig. Fast å andra sidan saknar man väl alltid någon att mysa med och någon som man kan göra alla dem där sakerna med men det kan man ju göra endå , man har ju alltid folk omkring sig som bryr sig om en och kul kan man ju ha med sina vänner!

kärleken har sina ljusa och mörka dagar, och det går upp och ner och jag mår så gött utan någon just nu. någon pojkvänn såattsäga

Så jag brukar tänka såhär " VAFAN jag är 16 år" jag har hela livet framför mig"

och då får jag mig en tankeställare och intalar mig själv att det stämmer ju faktikst.

Hela livet går ju inte under bara för att man blir sårad av en dum kille.

Finns ju 1000 andra förfan.

tycker man ska ta vara på tiden som tonåring,det är då det händer mest saker i ditt liv och man ska inte låta någon annan ta över det, det är livet för kort för! jag mår bäst av att vara med mina vänner och göra roliga saker som får en att skratta än att oroa mig över en killjävel jämt och ständigt och gå efter hans krav!

så jävla rätt har jag så jag blir fan imponerad av mig själv.

nej nu ska jag gå och lägga mig och tänka på hur underbart livet är. hur många gör det ?

Godnatt!





 
 
Ingen bild

Sara

18 maj 2011 22:47

Får man kopiera? Skriver isf att du har skrivit de och du kan få en länk på min blogg!:D
din blogg e riktigt bra!!

johanna

19 maj 2011 21:59

ja klart du får!
vad kul att du tycker det hörru,nu blir jag glad
tack så mycket! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards