JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

helgen

Av johanna - 22 maj 2011 15:35

HELLO,Har inte haft tid till att vara inne här men nu kommer det lite uppdatering.

I fredags var jag som vanligt på lite egna äventyr,nejdå

men först kolla jag och emelie fotboll så träffa vi några där som vi följde med hem,drack lite öl o hade det bara trevligt! spela spel gjorde vi.

sen skulle emelie hem så jag fortsatte min färd,fick vänta i 1 timme på ett mongo! men det var det värt, drog till mattias där jag träffa mycket folk!

klockan 5 somna jag i Stråningstorp där någonstans. Vakna vid 10 och fick skjuts av sebban o holmen till emelie! jag och emelie låg o sov sen vid 12 vakna vi ,och jag drog hemåt. lite senare på kvällen bada jag syrran och david badtunna och hade det dyng gött! haha vid 3 somna jag framför datan så clara fick stänga av den och lägga rätt rätt mig osv.

idag vakna jag vid 12 och gick direkt ut och sola lite, har ätit massa gott och ska bara ta det lugnt resten av dagen.

nästa helg ska emelie sova hos mig , kaaanske alice ochså? vemvet,vore trevligt :) felicia kanske vill vara med ochså?

vi fårse hur det blir,ska nog lägga mig i sängen och slå på en film nu känner jag.

hoppas ni haft en bra helg!  I HAVE


har inte tagit så mycket bilder men här är en iaf , på det här humöret var jag i helgen..(Y)

  


HEJ O HÅ


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards