JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

DANZA KADUROOOOO

Av johanna - 30 maj 2011 02:51

Har haft för fullt upp nästintill hela helgen för att skriva hääääääääär,klockan är snart 3 och jag kan inte sova

väldigt irriterande..

I fredags var jag emelie felicia ute på lite kul,först var vi hos emelie och fixade oss,baka tårta osv,sen åkte vi cabb? till skranta haha,sen drog vi till jonas,där oscar simon adam simon alexander befann sig. rätt som det var fick vi det lite tråkigt så vi drog vidare,jag hitta en cykel och tack å lov för det

efter en lång vandring hamna vi hos markus,där daniel adam robin emil sofia elin var,det var riktigt trevligt!

jag och emelie har aldrig dansat så mycket,var helt slut och hade ingen röst kvar..

men fyfan va kul det var! när klockan var 3 åkte jag emelie och emil bil med adam till mAx! köpte 5 stycken men jag fick inte en enda :(

sen skjutsa jag och adam hem emil,där vi ochså släppte av emelie

och jag gjore nog bort mig lite ,,väldigt mycket ochså............

vart arg,skämdes och gick

men sov iaf hos adam och drog vi 8 på morgonen och hämta Emelie!

när vi kom hem till hon åt vi lite och sov somfaan,vid klockan 1 kom adam och hämta oss för att skjutsa oss till Alice!

Det var riktigt kul i Khristinehamn och vi var hemma hos Viktor,trevlig kille!

dansa och sjöng men vid 11 kom Kim och hämta mig och skjutsa mig till Karlskoga igen, somna på en plats där jag trodde aldrig jag skulle sova igen :)

sen har jag vart hos emelie hela dagen , har även pussat på min mamma lite extra mycket idag och så fick hon en "världens bästa mamma" kudde av mig , snäll jag är!

OCH SÅ ÄR JAG JÄTTE GLAD ATT EMELIE KAN VARA MED MIG OCH HA KUL PÅ HELGERNA IGEN!!! <3

bilder från helgen kommer imorgon


GODNATT ;)



ps.nu är det ljust ute

 
 
Ingen bild

skyllberg

30 maj 2011 22:41

vadå vart sov du :P????

johanna

31 maj 2011 01:12

hos dig babe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards