JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

hello

Av johanna - 6 juni 2011 21:51

Imorgon är det skola igen,helt sjukt vad dom här 5 dagarna har gått fort. Aldrig hänt så mycket som det har hänt på dem dagarna. Har haft så jävla kul så det finns ju inte! aldrig skrattat så mycket tror jag haha

Poolpartyt hemma hos Sandra var jätte kul och så ska hon ha ett stort TACK som fixat och allt. Mycket trevligt folk osv,Jag och Emelie åkte mot Karlskoga vid 11. Alexander kom och hämta oss och så plocka vi upp jesper och glavå ochså! Jag och emelie hittade massa trevligt folk och vid 12 skildes vi åt..Den där emelie är så jävla slut i huvudet..men vi har det ju jävligt roligt iaf. Jag och Adam gick hem och somna nästan direkt och vid 8 på morgonen ringde mamma och väckte mig,och vid 9 kom Emelie med lite knullruffs sen kom David och hämta oss,och det första vi gjorde när vi kom hem till mig var ju att lägga oss i sängen och sova som aldrig förr! verkligen behövligt

hur som har det varit jätte kul och det kan jag leva på länge! nu är det ju inte långt kvar till sommarlov,vilket jag tror kommer bli det bästa sommarlovet någonsin :) gött dä!


Lite bilder från helgen kanske ?   


              

 


Annars idag har jag inte gjort så mycket,vakna bredvid Emelie vid 11 ungefär. Vi kolla film så vart det strålande sol ute så vi gick ut och sola lite. Så gick vi ut en sväng till stranden och sola ännu mer. Vi gick hem efter några timmar och det var fan det jobbigaste och varmaste jag vart med om,la oss i sängen som två ursketna russin och drack cola..

Sen kom lilla Håki och hämta mig,vi drog en Mr James pizza och sen åkte vi hem till syster och david och fikade,trevlans

Och nu ligger jag i min säng nyduschad och ska nog slå på en bra film att somna til,skulle dock sitta fint med lite sällskap.. 

Hejdå och Godnatt på er! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards