JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

SINNES

Av johanna - 11 juni 2011 19:54

   Å HERREGUD

Torsdag tog jag och Emelie lite förtids-sommarlov och körde på somfan!

Var hemma hos Mattias med massa idioter,trevligt hade vi det iaf

somna vid 5 på möra och vakna vid 8 av att Emelie ringde mig,så skjutsa blablalal mig till stan och jag följde med Emelie till sjukstugan och igår var vi hemma hos Mattias ochså med samma idioter som vanligt,emelie övergav mig vid 12 ungefär när vi var på viking och bada i en pool sen fick jag gå upp till idioterna själv och hålla dom sällskap och vid 5 kom det en jävla massa folk ,blev mycket härj dans och grabbgrogg och vid 6 så var det bara jag linnea seb och alex kvar för alla hade dragit och mattias och niklas hade somnat,så vi gav oss ut i den fina sommarmorgonen och ringde efter taxi och fick vänta i 50 minuter på den jäveln,jag alex och seb la oss på sängen och efter 2 minuter sov vi som aldrig förr,och när jag vakna där mellan två snarkande idioter var linnea borta,fick lite panik men sen somna jag om,Emelie ringde och väckte mig och vid 1 tacka jag för mig och börja vandra in mot stan, 5 km fick jag gå och det kan ha varit det jävligaste jag gjort på länge,hungrig och betonghuvud men jag klara det endå!

Mötte min fina käraste Emelieoch vi gick och handla cola chips och annat gött på Maxi sen hämta vi lille Hercules

Vi la oss och glodde på en skräckfilm och möjste lite sen drog jag hem och nus ka jag inte göra annat än att mysa,ska mysa somfaaaaaaaaan

har duschat och satt på mig myskläder och ska snart ladda upp för film i soffan med massa gottigheter! det är jag värd efter allt detta hysteri,vad är hysteri?


aja,lite bilder från igår :)


         jävlar vad nöjd han är

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards