JohannaNilsson

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

home

Av johanna - 13 juni 2011 21:36

Kom nyss hem,var på stan förut och fixade lite grejer sen följde jag med Emelie och fixade hennes naglar men efter en liten stund gick jag till Clara. Vi kollade lite på film men jag somna sen kom pappa dit så vi åkte och köpte mAx! Ska nog hoppa in i duschen och så ska jag färga ögonbrynen för imorgon är det ju skolavslutning och då måste man ju vara fresh! helt jävla sjukt att det är skolavslutning imorgon,fast det känns redan som att jag har haft sommarlov i en vecka för har knappt varit i skolan någonting,men tror att det kommer bli en sommar att minnas och minst sagt väldigt händelserik.Jag ska verkligen ta vara på varje dag och inte sova bort hela dagarna som man gör väldigt lätt om man har lov , Nä den här sommaren kommer bli den bästa pålänge! Jag känner det på mig. Putteiparken kommer bli grymt och skulle ju på Metalltown ochså men det blir inget,inte hela världen kanske men hade mer än jätte gärna velat gått på det men sånt är livet,finns ju andra saker man kan göra för dom pengarna! Ska besöka bla Göteborg och Stockholm i sommar och gå på Liseberg och shoppa,som alla andra sommrar! Har typ som en sommartradition att åka till de städerna på sommrarna, för vad slår en varm sommardag på en fin uteservering i Stockholms innerstad? Längtar det gör jag.

Förutom att jag inte kan fatta att jag har sommarlov imorgon så är det lika svårt att inse att jag har gjort klart grundskolan, Vart fan tog alla år vägen?

Jag känner verkligen att det är i rätt tid nu att sluta 9an och börja gymnasiet,jag är så jävla redo! Jag behöver förändring och nya vanor. Och om jag nu kommer in i Örebro till hösten så blir det ju så att jag är tvungen att flytta hemifrån,alltså..bara det är ju en dröm för mig. Tänk att få nycklarna till sin första lägenhet? skulle ju gråta glädjetårar resten av livet förfan,neru det skulle betyda så sjukt mycket för mig och om jag ska vara ärlig så tycker jag att jag är värd det. Efter att ha haft detlite kämpigt med att bo här ute on the landet som jag förövrigt mått väldigt dåligt av,för jag var ju van att ha nära till allt och kunna gå vart jag ville osv så blev det ju en väldigt stor förändring för lilla mig men känner att jag har stått ut alldeles FÖR länge med detta nu så det är dax att komma ut,Dax för en stor förändring! Det är precis det som skulle få mig att må bra,att bli lycklig


Jag blir så jävla sugen på livet när jag tänker på framtiden,jag vet att allt kommer bli bra och den som väntar på något gott väntar  trotsallt aldrig förlänge :):):)


  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 27 juli 2011 22:31

Från och med NU kommer ni kunna följa mig på min nya blogg :   http://herrnilsson.devote.se/       see you there monkeys!   ...

Av johanna - 21 juli 2011 15:37

dagen planer : sola i ett sol-arium jag längtar till : morgondagen. emelie kommer hem! det ska vi fira med alkholhaltliga drycker. säkert   idag har jag storstädat mitt rum. och idag är det min namnsdag. Grattis! Tack =)     dagens ci...

Av johanna - 20 juli 2011 22:51


I AM A BLACK GUY     

Av johanna - 20 juli 2011 20:00


Imorse var jag hos frissan. Håret blev jäävligt mörkt men jag är nöjd! Efter det åkte jag mamma och syrran till Örebro och tog en fika och köpte lite grejer till lägenheten. Lite smått och gott sådär! På Lördag ska jag kolla på en dyng fäjn lägenhe...

Av johanna - 20 juli 2011 01:31


Har nu lagt mig till rätta i sängen med film och lite gött. känner mig en aning nyttig när jag käkar nutellamacka och mjölk istället för cola och chips,haha då är det riktgit illa..   Imorgon ska jag till frissan klockan 9 för färging sen har j...

Ovido - Quiz & Flashcards